BETA
Aby się zalogować, najpiew wybierz portal.
Aby się zarejestrować, najpiew wybierz portal.
Podaj słowa kluczowe
Słowa kluczowe muszą mieć co najmniej 3 sąsiadujące znaki alfanumeryczne
Pole zawiera niedozwolone znaki

Aktualności


JUŻ ZA 3 GODZINY: "WEBINAR: Podstawy modelowania obiektów 3D w Blenderze"

15-01-2014 14:08 Paweł Niewegłowski
Info

WEBINAR

Podstawy modelowania obiektów 3D w Blenderze

15 stycznia 2013 roku godz. 19:00


Przebieg szkolenia:

Zapoznacie się z podstawami tworzenia grafiki 3D w programie Blender.

Dowiecie  się jak:

  •          stworzyć model 3D od podstaw,
  •          prawidłowo wykorzystać szkice w celu stworzenia konkretnego modelu,
  •         nałożyć materiał i teksturę na model.

Dodatkowo poznacie podstawy systemu kości i animacji, co pomoże zainteresowanym  przygotować model pod grę 3D, również wspomnę o technikach postprocessingu, dzięki czemu wyrenderowana grafika będzie jeszcze bardziej fotorealistyczna. Blender można pobrać ze strony: http://www.blender.org/download/

TRENER

Filip Dworniczak

Grafik oraz programista aplikacji desktopowych i mobilnych. Poza studiami tworzy modele 3D oraz aplikacje dydaktyczne dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. W przyszłości marzy o produkcji gier mobilnych i podróży do Japonii ze swoją (jeszcze) narzeczoną :) portfolio: http://filipdworniczak.deviantart.com/gallery/"

TRANSMISJA

http://www.twitch.tv/filipdworniczak

Tagi: Grafika 3D

Podobne informacje

Komentarze 0

pkt.

Zaloguj się lub Zarejestruj się aby wykonać tę czynność.