BETA
Aby się zalogować, najpiew wybierz portal.
Aby się zarejestrować, najpiew wybierz portal.
Podaj słowa kluczowe
Słowa kluczowe muszą mieć co najmniej 3 sąsiadujące znaki alfanumeryczne
Pole zawiera niedozwolone znaki

Aktualności


VIII Spotkanie Poznańskiej Grupy .NET

10-01-2008 20:38 longmanpl@inbox.com
Poznańska Grupa .NET serdecznie zaprasza na VIII Spotkanie, które odbędzie się 17 stycznia 2008, budynku 'CP' Wyższej Szkoły Bankowej przy ul. Ratajczaka 5/7. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18.00, sala 215.

Agenda spotkania:

18:00 -    Informacje o konferencji Communities2Communities oraz konkursie European Silverlight Challenge.
Marcin Samelak, PG.NET

18:15 -     Text Mining.
Dariusz Ceglarek, adiunkt w Katedrze Informatyki Stosowanej Wyższej Szkoły Bankowej. W wolnych chwilach pasjonat fotografii, za którą zjeździł kilka kontynentów.
  1. Czym jest text mining.
  2. Na czym polega specyfika, typowe zadanie klasyfikacyjne.
  3. Zastosowanie metod clusteringu do klasyfikacji dokumentów.
  4. Jak podnieść jakość rozpoznawania wieloznaczności pojęciowych (tzw. disambiguacja pojęć) z wykorzystaniem clusteringu.
19:00 -    Przerwa

19:15 -    Silverlight - wprowadzenie
Mateusz Kierepeka, posiadacz tytułu MVP w kategorii Windows - DirectX (Microsoft Valuable Professional). Kierownik Działu informatyki  w firmie Igloo - IglooNET gdzie zajmuje się prowadzeniem projektów informatycznych, w tym systemu ERP Axapta, systemów VoD/VoIP. Pasjonat technologii .NET, począwszy od pierwszej Bety. Do 2005 roku głównie związany z technologią ASP.NET i serwerami bazodanowymi. Pracował także nad pozostałymi technologiami (głownie GDI oraz DirectX – od pierwszej bety Managed DirectX). Poprzednio pracował m.in. w Onet.pl, Stalprodukt S.A., MakingWaves i SKK. W wolnych chwiach zgłębia tajniki sztuki walki Shim Gum Do - Koreańska sztuka walki oparta o ZEN.
  1. PRZYKŁADY Wstęp.
  2. Rozpoczynamy wstęp do XAML, podstawowe przykłady.
  3. XAML, Kształty i kontrolki.
  4. Layout.
  5. Layout Managers (1).
  6. Brushes.
  7. Transformacje.
  8. Dodatkowe informacje oraz obsługa zdarzeń.
  9. Pisanie własnych kontrolek.
  10. Integracja z HTML.
  11. Dodatkowe funkcje.
  12. Silverlight na serwerze.
  13. Co nadchodzi w wersji 2.0.
  14. Silverlight a gry.
21:15 -     Zakończenie spotkania

Komentarze 0

pkt.

Zaloguj się lub Zarejestruj się aby wykonać tę czynność.